2011.10.19.
11:56

Írta: hokfigyelo

Még mindig Szombathely

Egy újabb olvasói levél Szombathelyről. Tegnap a debreceni botrány kapcsán is jelentkezett egy hallgató újabb részletekkel, még kértünk tőle információt, ha megérkezik, közöljük az Ő levelét is.  Várjuk továbbra is az információkat!

Tisztelt Hökfigyelő!

A SEK-es végzős hallgatója vagyok, az előző bejegyzés kapcsán néhány észrevételt szeretnék megosztani, ami főiskolás éveim alatt többször felháborított!

BTK-s hallgató vagyok és szemtanúja voltam több hök választásnak, elsős koromban elgondolkodtam, hogy én is hök tag legyek, de rájöttem, hogy nem tartozom a megfelelő körökhöz illetve nincs meg a megfelelő hátszelem. A BTK-HÖK ex-elnöke Kiss Csaba volt több évig, őt a barátnője, Fekete Timi váltotta, aki szintén az MNSK hallgatója, de mivel egy hallgató több karhoz is tartozik - a szakpárok miatt – így nálunk megtörténhetett, hogy másik karról jött az új kari hök elnök. 

A választásokon mindig egy pozícióra egy ember adta be a jelölését, tehát még választási lehetőségünk sem volt. Persze az egész levelemnek a lényege, hogy mi is történt a fent említett ex BTK hök vezérrel…? Most ő lett az ellenőrző bizottság ásza. Most akkor hogy van ez az érdekképviselet? A barátnőmet ellenőrzöm vagy csak jelképesen asszisztálok a semmihez?

Ne haragudjatok, de nagyon dühít, hogy az igazság ennyire meg tud hasonulni és a megrészegült hatalomvágy miatt mi hallgatók isszuk meg az elcseszett hallgatói képviselet kudarcának a levét.

A leírtak feketén fehéren fent vannak a SEK HÖK weblapján.

Nem irigylem a HÖKÖS bábuktól a havi 60-80 ezres gázsit, sem a sikert, csak azt várom ettől a „szellemi műhelytől”, hogy adjon is vissza valamit cserébe az 5. szemeszterért, amiért én ezt az intézményt választottam.

Gratulálok a weboldalhoz, remélem javít valamelyest a megromlott helyzeten.

Üdv:

btk-s hallgató

1 komment

Címkék: szombathely sek nyme

A bejegyzés trackback címe:

https://hokfigyelo.blog.hu/api/trackback/id/tr513314144

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Peti1982 2011.11.08. 19:40:46

1, "elsős koromban elgondolkodtam, hogy én is hök tag legyek, de..."
2, "A választásokon mindig egy pozícióra egy ember adta be a jelölését, tehát még választási lehetőségünk sem volt."
süti beállítások módosítása